Szanowni Państwo, dzisiaj opublikowana została wersja rozwojowa enova365, oznaczona numerem 2504.3.5
Wersja zawiera nowości w modułach Handel, Księgowość, Projekty i Budżetowanie oraz w obszarze systemowym. Poniżej lista najważniejszych nowych funkcji:
Systemowe:
Dodano możliwość konfigurowania zawartości zakładki Opcje/Ogólne/Cechy globalne w różnych kontekstach operatorów i ról. Oznacza to, że obecnie istnieje możliwość skonfigurowania widoczności poszczególnych cech globalnych indywidualnie dla każdego operatora lub dla ról do których przypisani są operatorzy. Podczas konwersji bazy danych wszystkie cechy globalne są dodawane do zakładki Cechy globalne w kontekście „Wszyscy operatorzy”.
Handel:
Umożliwiono jednoczesne usuwanie rezerwacji ilościowej dla wszystkich pozycji zamówienia bez wskazanej dostawy. Można tego dokonać za pomocą czynności w menu „Zeruj rezerwacje ilościowe” dla tych dokumentów, dla których występuje choć jedna pozycja z rezerwacją ilościową, ale bez wskazanej dostawy. Funkcja dotyczy dokumentów, dla których na definicji mamy włączony parametr „Rezerwacja ilościowa” oraz została dodatkowo oparta o uprawnienie „Zmiana ilości rezerwowanej oraz okresu ważności rezerwacji” na roli operatora.
Księgowość:
Deklaracja CIT-8ST – Dodano wysyłkę eDeklaracji dla formularza CIT-8ST(1) do obowiązujących schematów XML opublikowanych na stronach Centralnego Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych. Dodatkowo wprowadzono możliwość wysyłki deklaracji za poprzednie lata z wykorzystaniem właściwych dla nich schem.
Projekty i Budżetowanie:
· Budżetowanie – Na liście pozycji budżetowych dodano czynność „Kopiowanie wybranych pozycji”. Kopiowane pozycje mogą zostać dodane jako równorzędne lub podrzędne do jednego bądź wielu wcześniej zaznaczonych miejsc docelowych w budżecie. Nowa funkcjonalność upraszcza tworzenie struktury drzewa pozycji i w wielu przypadkach eliminuje konieczność importu przez arkusze kalkulacyjne. Skraca do niezbędnego minimum czas tworzenia kolejnych budżetów.
· Wieloetapowa realizacja – W rozliczeniach środków pieniężnych dla dokumentów „Cesje”, „Rozliczenia zaliczek”, „Rozliczenia delegacji”oraz „Delegacje PWS” dodano mechanizm automatycznego generowania elementów opisu analitycznego, które korygują istniejące opisy analityczne płatności oraz tworzą nowe opisy dla płatności nowego podmiotu – np. innego kontrahenta lub pracownika.
Pełny opis zmian do wersji znajdziecie Państwo w odświeżonej ulotce.
Zachęcamy do regularnego aktualizowania oprogramowania – to kluczowy element zapewniający prawidłowe i bezpieczne funkcjonowanie systemu w Państwa firmie.
W celu przeprowadzenia aktualizacji prosimy o kontakt z naszym działem handlowym lub bezpośrednio z Państwa opiekunem.