Strona główna > Usługi > SaldeoSmart

SaldeoSmart .

SaldeoSMART .

Nowoczesna platforma online, która automatyzuje i usprawnia procesy księgowe oraz zarządzanie dokumentami w firmach i biurach rachunkowych. Dzięki zastosowaniu technologii OCR (Optical Character Recognition), system automatycznie odczytuje dane z faktur i innych dokumentów, eliminując potrzebę ręcznego wprowadzania informacji. 

Platforma oferuje integrację z ponad 40 programami księgowymi i systemami ERP, co umożliwia płynne przesyłanie danych między różnymi narzędziami używanymi w przedsiębiorstwie. 

Sprawdź cennik SaldeoSmart .

Cennik biura .

0.1

Asystent biura

149 zł netto/mies.

Stworzony z myślą o usprawnieniu pracy oraz komunikacji z klientami biura

  • Program do wystawiania faktur dla klientów
  • BEZPŁATNE wysyłanie faktur sprzedaży do KSeF
  • OCR faktur zakupu
    (w ramach 20 kredytów/mies.)
  • Przesyłanie wyników finansowych, podatków i ZUS do klienta
  • Integracja z programem księgowym

0.2

Asystent księgowego

259 zł netto/mies.

Przeznaczony do optymalizacji i automatyzacji procesów w biurze

  • OCR faktur zakupu
  • Automaty księgujące
  • OCR wyciągów bankowych
  • Program do wystawiania faktur dla klientów (dla 3 klientów)
  • BEZPŁATNE wysyłanie faktur sprzedaży do KSeF
  • Integracja z programem księgowym

0.3

Specjalista biura

379 zł netto/mies.

Idealny dla biur, które chcą zaoferować swoim klientom zaawansowane analizy

  • Zawiera funkcje z pakietu Asystent biura oraz Asystent księgowego
  • Rozbudowane zarządzanie zadaniami pracowników biura
  • Tworzenie zadań cyklicznych
  • Zaawansowane raporty i zestawienia
  • Narzędzia do komunikacji z klientami

0.4

Ekspert biura

739 zł netto/mies.

Odpowiedni dla biur poszukujących obiegu dokumentów i narzędzi do zarządzania

  • Zawiera funkcje pakietu: Asystent biuraAsystent księgowego oraz Specjalista
  • Elektroniczny obieg faktur i dokumentów dla użytkowników obiegowych
  • Wieloetapowe ścieżki akceptacji dla użytkowników obiegowych
  • Zaawansowane statystyki i analizy pracy
  • Rozliczanie zaliczek
Cennik

Automatyzacja procesów księgowych .

Dzięki technologii OCR, SaldeoSMART automatycznie odczytuje dane z faktur i innych dokumentów, eliminując potrzebę ręcznego wprowadzania informacji. To przyspiesza pracę i minimalizuje ryzyko błędów. 

Korzyści